Kızlar benim ergenlik döneminden beri enfeksiyonum var 11ay önce doğum yaptım hala olmadım alıntım vardı kesildi şimdide koku ve kaşıntı var koku da nasıl bi koku banyo yaptım sabah az önce yere eğildim bacak aramdan koku nasıl geliyor anlatamam yanıma biri gelse o kokuyu alır yeniden dus aldım ama 1saat sonra gene aynı koku v eşi çamaşırım hep kahverengi leke yan değil yani akıntı kahverengi ne yapabilirim doktor ilaç yazmıyor emzirdiğim için bazı kremler var diyorlar