yasacmalamalo Asyameva29 memede uyuyordu yanımızda bir de çok zor oldu olmadı baya ağladı kızım yapamadık yani ikincide hele çok kötü oldum bende henüz bir yaşında uzmandan eğitim almıştık
Asyameva29 yasacmalamalo bnde denemek.istyorum.ama.param çöpe gtsin istemiyrm nelere.dikkt ediyrsnz önerileri neydi
yasacmalamalo Asyameva29 valla almayın bence cok ağlıyor iki saat kavga eddi ağladı baya ilk aşamada resmen cocugu aglatıp yorulup uyumasını istiyorlar zamanla öğrenir bize ihtycları var