Whatornot berkinannesi_ henüz kullanmıyoruz ama oioi en iyisi diye düşünüyorum ben de burada bekleyeyim
DilosCe berkinannesi_ oioi iyi güzel ama bence çok pahalı ben ikeadan set halinde aldım çokta güzel birde e bebekteki mycey diye bi marka var onun vakumlu tabaklarından aldım
berkinannesi_ DilosCe bende oioi istiyorum ama cidden çok pahalı gerek yok diye düşünüyorum bulunduğumuz ilde ne ikea ne de e bebek var😁artık trendyoldan yada hepsiburadadan bakıcam