honeyson EmZiren anneler kahve tüketiyor musunuz ? Benim her gün canım istiyor ve bir de gece emzirmeye kalkınca malum uykusuz oluyorum uykumu açmak için içmek istiyorum . Bebeğimin doktoru canın ne isterse ye iç dedi ama ben kafeinin bebekte huzursuzluk yapmasından korkuyorum
Oglunasikbiranne08 honeyson bende kahve canım çok istiyor ama bende senin gibi huzursuzluk yapar diye korkuyorum. Merk ediyorum bende etki edermi diye
Acemianne88 honeyson hep içtim bi sıkıntı yaşamadım bi kere dene huzursuzluk yaparsa bi daha içmezsin
Alazcns honeyson Her gün içiyorum. Oğlum zaten huzursuz bir bebek. Kendi doktorum da oğlumun doktoru da içebilirsin demişti.
Steely376 hergün kahve tüketiyorum bazen 2 tane bile içtiğim oluyor bir sıkıntısı olmadı kızımda uykusunu etkilemedi huzursuz olmadı
Burcinersoz honeyson cafein sadece huzursuzluk değil kalp çarpıntısı vb bir sürü sakıncalı durum yaşata bilir doktor bana içme dedi ben cafeinsiz kahve tüketiyorum kafeinli gibi olmuyor ama kısmet
Eldarwenn honeyson denemek lazm valla ilk başlarda huzursuzluk oldu bende tüketmedim ara verip yeniden denedim hiç bişi olmadı. Şuan her gün 1 tane içiyorum.
Smye honeyson ilk baştan içince karaciğer faz 2 de gelişiyor bebekte ilerde kendisi kahve içtikten sonra da yaşamaz korkmayın abartmadan bi fincan bi kupa için sezeryan çıkışı doktor kendisi ikram ediyor zaten