asyanin_annesi35 yani anlattığınız kadarsa ihmal demeniz çok doğru gelmedi bana. Sonuçta hayatınızın her anında çocuğunuzla günün her dakikası ilgilenmeyeceksiniz. Sizin de bi hayatınız var ayrıca onun da bi alanı var. Tabiki bakımını yapın, sevgiye oyuna ilgiye doyurun. Ama her dakika onunla ilgilenip de size bağımlı hale getirmeniz de doğru olmaz. Misafir ağırlarken ya da uzun saatler yemek yaparken tabiki onunla birebir ilgilenemeyeceksiniz. Eğer ki bi derdi yoksa yani ihtiyaçlarını giderdiyseniz, huysuz değilse ve ağlamıyorsa bir sorun yoktur. Bu hayatın olağan akışı