g0707 Kızlar merhaba Bebeğim 10 buçuk aylık fakat geceleri bu aralar sık sık kalkmaya başladı nedendir sizce anlam veremedim memede uyuyan bi çocuk o yüzden emip geri uyuyor sizce nedendir