Merhabalar .
Anlara şehir hastanesinde muayene oluyoruz.
Kadın hastalıkları ve doğum doktorumuz yeliz çolakoğlu’na muayene oluyorduk. Şimdi bebeğimiz doğdu 3 aylık.
Şimdi de çocuk doktorumuz: Mesut Koçak
Sgk kapsamında herhangi bir ücret ödemiyoruz. İlaç alırken muayene ücreti olarak yansıdığını söylüyorlar ama hiç sormadım ne kadar olduğunu.