NLNKRDMR Arkadaşlar iyi geceler, Size bi sorum olacak.. Oğlum 4.5 aylık ve sürekli oturmak istiyor, bunun için cebelleşiyor. Onu destekli oturtabilir miyim ? Mama sandalyesi vs. kullanabilir miyim ? Bilgi ve tecrübe sahibi olanlar tık tık yaparsa sevinirim..
Bebegimm1 NLNKRDMR mama sandalyesi icin erken olabilir ben direk baslamadim doktor kucakda cok kisa sureli oturabilir demisti bir nevi alistirma gibi oyle oyle basladim zmaanla oturmasi dahada iyiye gitmisti 6 aylikken desteksiz oturuyordu
Nazlican NLNKRDMR Destekliye bir şey diyemem oturtan var oturtmayan var ama mama sandalyesi için kendini tam tutabilmesi gerekir. Bence erken o yüzden
cbkckbr İyi geceler canım 4 ay 27 günlük benim oğluşum da kucağımızda oturuyordu üç buçuk aydan beri bir aya yakındır da koltuğa koyuyorum bi hafta önce mama sandalyesine oturtmaya başladım bebek kendi hazırsa destekli şekilde oturabilir dedi doktorumuz 😌
NLNKRDMR Hiç bir şekilde sırt üstü uzanmak istemiyor 😊 oyun halısı aldım belki oyuncaklar dikkatini çeker de uzanır diye kenarlıklı top havuzu olarak da kullansın ilerleyen zamanlarda diye ama sırt üstü yatırınca teklemeleyip ağlama krizine giriyor 😂 4 aylık bebeyle baş edemez oldum 😊
NLNKRDMR Nazlican Ne yapacağımı bilemedim kucağımda oturturken bile sinirleniyo.. Tutmamı istemiyor 😊 Bizimki biraz asi sanırım 🙄 2 ayı kaldı kavga gürültü geçiricez mecbur
Nazlican NLNKRDMR Öyle oluyorlar ama dediğim gibi az daha sabır. Tam kendini tutabilsin o zaman bol bol oturur :)