Masalbusra06 Merhabalar 6.5 aylik kizim var dogumdan 40 gun sonra reglim duzenli sekilde geldi ama bu ay 5 gun gecikti gcen hafta kan testinde gebelik cikmadi test yaptigimdada cikmiyor b12 ignesi vurulmustum o etki eder mi basina gelen var mi