KkkBbb çok teşekkür ederim.. yani benim bebeğimin vücudu berbattı öyle söyleyeyim bana cocuk doktoru falan ilk alerji dedi geçmeyince ben dermatolojiye gittim öyle öğrendim. Geç fark ettik anlayacağınız, bana da bulaştı.. şu an daha iyi bu sizin bebeğinizdekiler gibi aynı kızarıp kabarıyor, sonra sönüp sivilce gibi kalıyor, büyük oranda azaldı ama halen yenisi çıkıyor, bizim de cuma günü yine randevumuz var. Ben wilkinson pomad kullandım, bebeğimde doktor bi karışım yazdı onu kullandı. Bebeğinizi kimsenin kucağına vermeyin. Çok dikkat edin, artık bu bebeklere bu hastalıklar bulaşmasın dayanamıyorum görmeye bile🥺😣 Rabbim beterinden korusun hepsini..