IKRA_21 benim kıza atak gelmiyor sanırım. 4. Ayın başında gelir gibi oldu uykuya direniyordu, gündüz uyumuyordu, gece 2 saatte bir uyanıyordu. Onun erken uyuttuğum için olduğunu fark ettim, 10da gece uykusuna yatırmaya başladım gece 1 kere kalkar oldu, gündüzleri de sorunsuz uyuyor artık 🙄