Barlikoo22 Toros Devlet Hastanesine Çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümüne gidiyoruz her ay düzenli ay kontrolüne çok memnunuz doktorumuzdan çok ilgili 🌸 devlet olduğu için her hangi bir ücreti yok.
lux33 Barlikoo22 memnun musunuz pazartesi günü için randevu aldım bnde rutin neler yapıyor kontrolde bebeğimde çok iştahsız ilgili bı Dr mu
Barlikoo22 lux33 baya memnunum ben girdiğimiz zaman uzun süre ilgileniyor her sorumuzu cevaplıyor devlet Hastanesine göre çok ilgili bir doktor 🌸