Bebeğinizin ateşi 38 olmadığı sürece şurup vermeyin demişti dr bize, sizde veröeyin aşıdan kaynaklı oldugu belli vücuda virüs giriyor sonucta daha küçük annesi kontrol edın ateşini ama boş yere ateş düşürücü vermeyin, yukarıda fitilde yazmışlar ama lütfen bebeğinize zor durumda kalmadıkca fitil vermeyin her ne konuda olursa olsun, geçmiş olsun.