kutlaym papatyaannee ben uyku tulumu kullanıyorum ama ilk kez tog olarak kullanacağız, lcw dan aldım 2.5 tog. 22 24 derece arası nasıl giydirsem bilmediğim için şurada bekleyeyim up olsun 🥺
Whatornot papatyaannee çok memnunum çekiyorum tulumu üzerine ayaklarını örtüyorum sadece mis gibi sıcacık uyuyor.
Kplnnn kutlaym bi kısa kollu zıbın ile giydirebilirsin canım ben kullanıyorum. Googlea tog değeri lcw yazıp görsellere tıkla orda yazıyor nasıl giydirmen gerektiği
papatyaannee Yldrm3105 eviniz kaç derece benim evim 21-24 arası değişiyor 1.7 tog düşündüm sizce kaç almalıyım
edsn1 papatyaannee bu sene 3 tane aldım şimdiye kadar da 7-8 tane kullandık çoook memnunum %100pamuk tavsiye ederim
Yldrm3105 papatyaannee Evim 20 derece 2.5 tog içine sadece askılı zıbın giydiriyorum 1.5 tog da almanız daha mantıklı eviniz sıcak çünkü 2.5 fazla gelir terler bebiş
yusramomy papatyaannee ben kullanıyorum 1.7 tog 20-24 arası oluyor bızım evımz de braz serin oluyır ama gayet sıcak tutuyor gecen seneyi onunla gecırdık bu sene de oluyor kullanmaya basladık
Saresi papatyaannee ben de lcw aldım bu sene derece bozulduğu için ev kaç derece bilemiyorum ama sadece zıbınla giydiriyorum 2,5 tog sıcacık tutuyor
papatyaannee Saresi Bende 2.5 togla terler diye korkuyorum açıkçası birde klima kullanıyoruz odada o yüzden 1.7 tog düşündüm bebişim 13 aylık 18-24 mü alsam acaba büyük olur mu sizce
papatyaannee yusramomy peki içine ne giydiriyorsunuz ? Birde kızım 13 aylık 18-24 alsam büyük mü olur sizce
papatyaannee gizemlili eviniz nasıl derece olarak birde içine ne giydiriyorsunuz ? Birde 13 aylık kızım 18-24 beden büyük mü olur sizce
Saresi papatyaannee benim kızım 19 aylık ben 24-36 aldım evet biraz büyük ama rahatsız edici bir büyüklük değil
yusramomy papatyaannee hava cok soguksa uzun kollu zıbın normalse kısa kollu giydiriyorum. Ben her zaman bir beden buyuk alıyorum bence daha iyi olur 18-24 almanız seneye de kullanırsınız rahat
gizemlili papatyaannee 22-24 derece ortalama gece 22-23 arası yrım kollu zıbın üzerine giydiriyorum. 1 beden büyük almak daha doğru. Daha soğulta pijama üstüne giydiricez