Whatornot damla-6992 biz çektirdik tam daha kalça oturmamış çift bez kullanıyoruz 1 ay sonra tekrar çekilecek
damla-6992 Mlkkrm Bugün çektirdik biz. Yeni 2 aylık olduk. Sol bacak 60-52 , sağ bacak 59-56 çıktı tıp 2a demiş sağ için. 1 ay sonra gel dedi. Korktum ondan dolayı sormak istedim bu durumda olan var mı geçti mi nasıl yol izlediniz?
61616161 Whatornot bizde çift bez kullanmıştık ama tamamen zaman kaybıydı 8.buçuk aylık olana kadar düzelir vs dendi ve apartt takıldı 5 ay 13 aylık falanken çıkardık kesinlikle güzel bi doktora baktırın
damla-6992 Bugün çektirdik biz. Yeni 2 aylık olduk. Sol bacak 60-52 , sağ bacak 59-56 çıktı tıp 2a demiş sağ için. 1 ay sonra gel dedi. Korktum ondan dolayı sormak istedim bu durumda olan var mı geçti mi nasıl yol izlediniz?
61616161 ttugbaerdemli hatırlamıyorum canım kalça ultrasnonda sorun yok dediler bize 5 aylıkkenortapediye gittik doktor önerisiyle meger kalçadaki yuvalar gelişmemiş eğer doktor anlamamış olsaydı ortapediye gitmiycektik ve hiç bişeyden haberimiz olmicaktı kalça ultrasonunda sıkıntı yoktu çünkü k
Deletedmom_27 ttugbaerdemli bizde 4 hafta takılıcak sonra röntgen istedi düzelir mi acaba 31 inde götürcem değerlerimiz sağ alfa 62 beta 46 sol 60 a 45 çıktı 61616161
Deletedmom_27 ttugbaerdemli ben şaşırdım sol 62 sağ 60 bandaj taktı doçent doktor bide normal değil mi değerleri 60 ın üstü değil mi diye yoksa