Omergulsen Kızlar sezeryan dogum yaptım 36 günlük olduk kızım 4 kilo dogdu ben normalde de kiloluydum ama dogumdan sonra alt karnm cok kötü oldu sarktı piskolojmi bozuyo gercekten sıkılastran toparlayan bi korse varmı veya önerdiğiniz bişeyler...?? 💕😍
MayneymisAltintop Canım burada arkadaşlar genelde yamuna korseden memnun olduklarını söylüyorlar. Biraz fiyatlı ama bir bak istersen
Omergulsen MayneymisAltintop bakiyim cnm bi sağol korseylede sıkılasyo mu tam bilmiyorm ki 22 yasndaym 40 gibi gözüküyo sarkıntıdan 😑
MayneymisAltintop Omergulsen zaten korse ve spor ile desteklenmediğinde inanılmaz sarkma oluyor zayıflasan bile. Sen korse ile destekle
MayneymisAltintop Omergulsen zaten korse ve spor ile desteklenmediğinde inanılmaz sarkma oluyor zayıflasan bile. Sen korse ile destekle
Omergulsen MayneymisAltintop hadii yaa cokmus kuzum ben okadar bekleyemiyeblrm piskoljm bozuluyo çookk 😑