Sessizol Sami ulusun beştepe binasında sürekli farklı doktorlara denk geliyorum ama tanıdık bi kaç kez denk geldm cok iyi ilgilendi cok nazikti vs. Ama bu hastaneyi doğumda doktorları iyi olsada önermem tek almışlardı doğuma ve ilgisi yoktu kimsenin..