Dişler çıkmadı çıkmadı 11 aylık oldu 3 er 3 er çıkıyor. Beni resmen bitirdi bi çocuk Allah rızası için 1 saniye durmaz mı😥 ne gece ne gündüz hep kucak sürekli ağlama ne yapacam ben böyle. Tetagil kullanıyorum jelini değil toz gibi. Bana başka önerebileceğiniz birşey var mı? Lütfen ya çok yoruldum artık…