mertbebekkk Kocaeli Darıca eğitim ve araştırma hastanesi (devet hastahanesi )çok iyi bir doktor giden pişman olmaz bence
zeynepcan4141 Harun bey nerdeyse 1 yıldır gebze de kendi kliniğinde çalışıyor. çok güzel bir kliniği var eşi şükran hanımla beraber çalışıyorlar. sadece güler yüzü ve gözünün içine bakarak olayları anlattığı için bile gidilir bu adama.