Benimde dün regl olmam lazımdı gününde geldi dedim ama kahverengi leke şeklinde çok az geliyor afedersiniz 1 ped dahi dolmuyor bile bugün 2 gün yine aynı sekilde korkmuyor açıkçası hamile olablirmiyim diye ilk kez böyle bişey geliyor başıma 1 yıl oldi doğum yapalı