Kızlar yüzüm böyle oldu. Dün kabak lifi kullanmıştım. Ama bir kaç gündür evde sivri sinek var ayaklarım yara oldu kaşımaktan bugün stile diye bi jel verdiler eczaneden. Çikolata filan bir kaç tane yedim. Acaba ondan mı oldu yüzüm alerji mi oldu görüntüden anlar mısınız ben alerji vs bilmiyorum emzirdiğim için eczacı daha önce kullandığım bi jel verdi ayaklarıma iyi geldi ama yüzüm çikolatadan mı oldu acaba ya sıkıntı vs başına gelen var mı