bebisinannesi24 Merhabalar. 2 aylık bebeğimi sadece mama ile besliyorum. 3 saatte 1, 120 ml yiyor. Fakat gece kaldırdığım mamayı çok derin uyuduğu için bitiremiyor. Sizler gecr beslenmesi yapıyor musunuz?