Deletedmom115 Eda0908 Önceden yeşil siyah arası yaparlar büyüdükçe rengi sarı mukuslu pütürlü olur tam su gibi mi içinde pütürler var mı?
iraz90 Eda0908 bende bebegim yenindogdugunda ishal.oldu sanmistim ama.ogrendimki 40i cikana kadar boyle yaparmis gercekten.de oyle oldu
Ylmn Deletedmom115 benim bebeğim de sizin dediğiniz gibi yapıyor 3aylık doktora götürdüm inek sütü alerjisi olabilir dedi🙈
Eda0908 Ylmn 😳 anne sütü alıyor bitek oğlum. Dr ishalle birlikte kilo kaybı ve ateş olursa sıkıntı olur dedi normalmiş böyle yapması 🤭
Ylmn Eda0908 aynen bende birtek anne sütü veriyorum şimdi diyete başladım ama hala aynı inşallah sizin doktorunuzun dediği gibidir adam akıllı bi doktor bulamadım kime güveneceğimi şaşırdım valla🙈😟