Mcnkarsel vallahi öyle 6 yıl öncesi asgari ücretle ben çeyiz düzdüm neler alıyordum taksitlerimi öder gezer giyinir ederdim şimdi 2-3 şey alıyorum marketten 150 tl ödüyorum en az.. Boş beleş zenginler ooooo asgari ücret arttı daha ne istiyorsun. Kira artmış elektrik su her şey zamlanmış gelen gidiyor napım ben o parayı cebimde kalmadıktan sonra..3-5 atar birikim yapardık kötü zaman için oda yok şimdi karın tokluğuna yaşıyorum. Devlette randevu bulamıyorum özelde doktora gücümüz yetmiyor muayene olduk diyelim tahlil bir şey ister diye ödümüz kopuyor para yok.