Dndn evet maalesef oğlumda öyle memeye düşkün doğdu doğalı emmek istemedi sütüm gitti gelsin diye uğraşıyorum ama az az geliyo emziriyorum zorda olsa ama iki çekiyo bağırıyo bi yudum bi yudumdur diyip uğraşıyorum inşallah çoğalır sütüm diye dua ediyorum