Selamlarrr.. size bir şey danışmak istiyorum aranızda benim gibi olan varmı bilemedim :) bebeğim 1 yıl 7 aylık tam olarak.. kakasını yapınca bezini tutup kakaağğ diyo:D buda benim çok hosuma gidiyor acaba bez çıkartmak değilde lazımlığa arada oturtsammı… hos yaptıktan sonra söylüyor ama olsun:))