Gksuu Merhaba kızlar oioi ürünlerini kullanan var mı bebeğim ek gıdaya geçtiğinde bu markadan almayı düşünüyorum memnun musunuz fikir verebilir misiniz🥰
yaseminnduru Gksuu ben kullanıyorum çok memnunum temizliği de çok rahat. Vakumlu tabağı ve kaşığını kullanıyorum. Kaşıkları için büyük diyenler oluyor ama bebek zaten koca kaşığı ağzına sokmuyoruz ucuyla yediriyoruz.
araskuzumm0918 Gksuu valla herşeyini aldım ,önlük hayatta taktırmıyor ,kaşığı ısırıyor,bardağı sadece içine bağırmak için kullanıyor ,vakumlu tabağı da biyerlere yemek götürürken kullanıyorum😬
Anneumudu Gksuu bende gereksiz pahalı buldugumdan önlük dahil tabakları bardakları hepsini ikeadan aldım memnunum
Mirve0109 @Gksuu gereksız pahalı buluyorum. Önlüğü güzel fakat bıraz küçük. Önlüğü bebeğim sürekli cıkarmak istedıgınde cıkaramıyor birde temızlıgı kolay suyun altına tut kurula kullan onun dışında vakumlu tabakları ve kasıklarını pahalı buluyorum.
Palestinianbride Gksuu Burası olmasa merak edip buda neymiş diyeceğim birley değil bence aşırı gereksiz benim kızım silikon kaşığı bile sevmedi çay kaşığı ile yiyor sadece
MercimekDogdu Gksuu önlüğünü seviyorum sadece. Tabaginin vakumunu hic begenmedim. Oglum daha ilk kullanimda hemen cikarabildi. O yuzden bosa almis oldum kullanamiyorum cunku.