esgc paşvik bandajı 1 buuck ay kullandık. Usg cekildiginde sınırı geçmiştik. Geçti diye çok sevindik ama doktor yinede takibi bırakmıcaz. 6.ay dolunca kemik gelişimine bakcaz iyice oturmuş mu diye dedi. Film çekildiğinde tekrar aynı problem çıkınca hemen vakit kaybetmeden alçıya alındı. 6aydan sonra bandaj fayda etmeyebilir boşuna olur en iyisi garanti alçı dedi. 2hafta sonra alçı cıkcak. Çıtçıtlı demirden bi alet varmıs 6hafta gece gunduz takcaz dher 6haftada sadece gece. Yaşına kadar tedavisi olcak dedi. Kızım 9aylık. Akdeniz ünide hocaya gdyoruz. Antalyada yaşadığımız için.