Merhaba tamamlayacı sağlık sigortanızı nasıl yaptırdınız bilgi alabilir miyim ben 1. Bebeğimde çalışıyordum hastane eczacı odası ile anlaşmalı olduğu için indirimli bakınıyordum fakat şimdi 2.gebeliğim söz konusu çalışmıyorum her muayene ücreti 400 tl oluyor sizin gibi yapsam geç mi kalmış sayılıyorum nasıl yol izlemem gerekli.