Asel20 Kızlar kizim 4 gündür çok hasta boğaz enfeksiyonu olmuş ve ağzında yaralar çıkmış 2 kez acile gittik ama cumartesi günü yedi en son biseyler şimdi sadece çok az süt iciyo günde bir kez oda doktor düzelmesi bir kaç gün sürer ilacını düzenli içsin dedi ama bişey yemediği için aşırı halsiz baygın baygin bakiyo korkuyorum bişey olmaz diyin allaah aşkına 3 gün oldu bu gün tek lokma gitmedi ağzına dediğim sadece süt bayılma vs olmaz dimi🥺🥺🥺😪😪
Wolverine Asel20 Geçmiş olsun, bayılma olur mu bilmem ama sevdiği bir şeyler vardır mutlaka onlardan bile yese biraz
Ertugrulnannesiii Asel20 benim oğlum olmuştu bir hafta önce aynısı aşırı iştahsız bişey yemiyordu ağız içi yaraları vardı ve antibiyotik kullandik geçti şükür.
zynp09 Asel20 cok gecmis olsun. Karadut ozunden meyve suyu yapin icirin olur mu? Makarna vitmadan yada dogal guvendiginiz bir yerden. Kiziniz kac yasinda
Deletedmom_112 Asel20 geçmiş olsun, İnşallah en kısa zamanda iyileşir, meyveli yoğurt soğuk çorba tarzı birşeyler blenderdan cekseniz, pipetle içse belki ağzındaki yaralara pek temas etmezse daha rahat beslenebilir
ozgeferide Çok çok geçmiş olsun. Bi arkadaş da yazmış pipetle beslenmesi daha rahat olur ve sıcak şeyler olmaması lazım yaraları depreşebilir. Karadut özünden de faydalanabilirsiniz. Kan şekeri seviyesi önemli bayılmaması için. Sütüne bal veya pekmez ekleyebilirsiniz.
MLSVS Asel20 ağzını karbonatlı suyla temizleyin bol bol ve serin şeyler yesin. Sütü bile biraz serin verebilirsiniz
zynp09 Asel20 en azindan cay kasigi ile agzini acip yaralara degdirmeden zorlada olsa verin bnce. Inanin ben kizim bogazi agriyinca elini kolunu tutup zorla veriyorum buna mecburum cunku. Yoksa kahroluyor insan
Deletedmom_112 Asel20 cok geçmiş olsun kuzum, anne yüreği için yanıyordur. İnşallah en kısa sürede iyileşir,🌸