strega13 Merhaba ben koruda doğum yaptım oradan da 12 aylık paket aldık Süer hoca iyi dediler ama hiç memnun değilim yeni doktor arıyorum bana detaylı bilgi verebilecek iyi birini, önerir misiniz memnun musunuz
Ckudll strega13 merhaba cansel hocanın adını duydum ama biz yasemin düzçeker’e gidiyoruz tesadüfen hastanede doğumun ertesi sabahı nöbetçiymiş kontrol amaçlı gelmişti sonrasında bir kez daha gittik memnun kaldım hala da kendisine gidiyoruz 8 aylık oğlum. İstediğim zaman ulaşabiliyorum her konuda yardımcı oluyor sağolsun.Paketim bitince yine kendisinden alacağım paket aynı şekilde devam edeceğim. Yasemin hocayı önerebilirim size 😊
monakus strega13 strega13 merhaba , süer hocadan neden memnun değilsiniz acaba ? Biz de kendisine gitmeyi düşünüyorduk
duygukty seda2452 malesef elchin hoca hastaneden ayrılmış bugün öğrendik bizde ona gidiyorduk önerebileceğiniz doktor var mı başka?