Hurremsultn7 Kızlar 6 haftalık hamileyim 7 gün önce 5 hafta 5 günlüktu bugün 6 haftalik çıktı yanlız kese var kese büyümüş ama embriyo gözükmüyor doktor 1 hafta sonra embriyoyu görüp kalp atışı almalıyız yoksa sonlanacak diyor boyle bişey başına gelen varmi haftaya kadar bebek oluşup kalp atiia alınır mi
Wolverine Hurremsultn7 7.haftada kese 8.hafta da kalp atışını izlemiştim ben. 5-6 haftalıkken vajinal kontrol değilse ultrasonda kese görünmesi zaten herkeste mümkün olmuyor
2cocukluanne222 Hurremsultn7 evet maalesef boş gebelik olabiliyor yaşadım ben ama sonrasinda 3 ay sonra hamile kaldım sorunsuz geçti önemli olan senin sağlığın geçmiş olsun inşallah haftaya bebisi ve görürsünüz
Sare07 Hurremsultn7 bende de doktor karnımdan ultrasonla baktığında ilk göremedi haftalarca bu karnındaki gazdan dolayı dedi ama vajinal kontrol etmişti hemen o şekilde gördü size de yanlız karından mı baktı acaba
Siniko Hurremsultn7 korkutmak asla istemem kuzum benim ilk gebeligim boş gebelikte kürtaj olmak zorunda kaldım 45 gün sonra kızıma hamile kaldığım 6 haftalikken kalp atislarina kadar dinlemiştim
Lalinn Ben kızımı öğrendiğimde 6 haftalıktı ama doktor keseyi de görmüştü kalp atışını da duymuştu zaten ultrasona girme sebebim de oydu kalp atışına bakalım eğer oluştuysa demişti,eğer 7. haftada bebek hâlâ yoksa sanırım evet gebelik olmamış oluyor