Minikmucizee Arzum kullanıyorum (daha doğrusu çalışırken her gün kullanır gibi kullanıyordum) şu siyah-gold olup her yerde satılandan. Güzel memnunum. Düzleşticiye göre daha doğal göründüğü için tercih ediyorum. Benim saçlarım biraz fazla 15-20 dk sürüyor. Ama öyle aşırı dümdüz sevmiyorum. Eğer çok düz saç seviyorsanız normal düzleştirici daha iyi.