Anaokula giden çoçuğuma çizim yaptıramıyorum bu doğalmı çok çabuk sıkılıyor güzel yazı defterine çizim yaparken nasıl çizeceğini bilmiyor. Oysaki diğer kitaplardan tırtıklı olan sayıları yazabiliyor. Acil bu konuda ne yapmam gerek diğer arkadaşlarıda yapıyormu bilmiyorum geri kalsın istemiyorum :(