esilayldrmmm su bile verilmeyecek bebeğe,hazır paketli içinde ne olduğu belli olmayan bişey vermiş.ya alerjisi olaydi.o kadar kızıyorum ki böyle insanlara.neyi olursan ol,annesine söylemeden bişey yapamazsin o minicik yavruya.benim bebeğim alerjik bebek.2 yıldır uğraşıyoruz.bu uğurda kalp kirmisligimda var.bisey olmaz bişey olmaz diye ağzına yiyecek tikistirmaya çalışanlar özellikle..