Bnde hipp combiotik kullanıyorum bebeğim çok gazlı benim.Baştann beri onu veriyorum bi akşam aşırı gaz olunca mama değiştim sma aldım ve 3-4 gün anca kullandım ishal ve aşırı gaz sancısı yaptı tekrar hippe döndük eskiye göre rahatladı. Tavsiye ederim. Bide mamasının içine biogaia damla katıyorum probiyotik niteliğinde bağırsak düzenleyici her sabah aynı saatte vermeye dikkat ediyorum. Son olarakta Aguline bitkisel şurup var gaz giderici memnunum gayet