GunesinAnnesi8 Bebegim daha hala kuvezde sütümü sagiyorum makinayla sütüm iyiydi azaldı resmen bugunnksdinin birisi makina azaltıyor süt çekiliyor gogusten dedi gercekten de sütüm azaldı 🙄
elifyldrm0 GunesinAnnesi8 Benim bebeğim de 1 buçuk hafta küvezde kaldı ve bende sütümü sağdım götürdüm. Öyle bir azalma söz konusu olmadı açıkçası. Aynı emzirir gibi iki saatte bir sağıyordum. Aksine süt sağma makinasını kiraladığımız yer dahada arttıracağını söylemişti öylede oldu
Yasemin38 GunesinAnnesi8 beslenmene dikkat et bol su iç günlük 2.5-3 litre kadar ve gece gündüz bebeğini emzirir gibi 2 saatte bir sağım yap canım. Azalmaz sütün endişelenme pozitif düşün sütünle ilgili
Sibel3455 GunesinAnnesi8 benim bebeğimde 12 gün yattı 3 saatte 1 sağdım hiç azalma olmadı aksine çoğaldı, hatta hastahane Bi kaç gün süt getirme dedi evdeki buzluğa koydum, stres yapma bence bol su iç
isimsizanne1 Hayır azaltmaz kim söylemişse sallamış aksine çoğaltır hatta bilinçsiz sağmak tazyiğr mastite yol açar stres ve üzüntü yaptıysanız azalır