merkursavascisi_06 Ankara Gata’da çocuk doktoru olarak Mehmet Cengiz beye gittik, kendisi güzel ilgilendi. Instagramda da sayfası mevcut faydalı bilgiler paylaşıyor soru cevap da yapıyo. Tavsiye ederim. Hastane biraz yoğun park yeri sıkıntılı taksiyle gitmek lazımmış.
Ebruli101 merkursavascisi_06 ya ben hiç beğenmedim kendisini pekte bilgili bulmadım açıkçası birkaç bilindik takviye sordum bilmiyor , kendi anlaşmalı olduklarını öneriyor . Instagram’da baya Güleryüzlü ama yüzyüze devlet hastanesi diye mi artık pek öyle değil 😅
merkursavascisi_06 Ebruli101 ben pek çocuk doktoru görmedim kıyaslama imkanım olmadı o yüzden bana iyi gibi geldi😂 size şeyi sorsam, çocuğun boy kilo ölçümü için sağlam çocuk odasına gittiniz mi? Bir de bebeğiniz ne kadarlık?
Ebruli101 merkursavascisi_06 canım ben bi kez gittim şimdi Diyarbakır’dayz buraya tayin olduk onun için bişey diyemiyorum benim oğlum 39 aylık