Bir önceki postumda bebeğim kendini memeden atıyor diye sormuştum, sanırım sorun sütümün az az gelmesi. Sağdığımda sorun yok sütüm fazlaca var ama az geldiği için sabredip ememiyor, nadiren biberon verdik belki o yaptı belki atak haftasından dolayı bilmiyorum. Ama hızlı akış nasıl sağlarım. Millet tazyikli süte çare arar ben de hızlı aksın diye çare arıyorum. Allahım analık ne zor zanaat