Balevlatm 1 yaş oğluma kullanicaz fizyolojik serum koyucaz içine kaç saat arayla kullanmalıyım uyurken kullanmayı düşünüyorum uyanıkken durdurmaz bilgi verir misiniz
Nur1212 Balevlatm hava makinasına serum fizyolojik koyup tıkandığı zamanlar verebilirsiniz bir zararı yok sadece ilaçları var onları doktor önermeden kullanmamanız lazım
Sema065 @Balevlatm Öyle kafanıza göre vermemelisiniz doktorun yazması lazım kaç ml kaç dakika vereceğinizi bize öyle demişti doktor
Balevlatm Sevall25 kafama göre kullanmıyorum zaten doktor bulabilirsen kullan dedi ateş olursa da gel burda ilaçlarda kullanalım dedi
Sevall25 Balevlatm bize doktor metolin yazdı kendi ilaçları var serum fizyolojikle karıştırıp veriyordum tek başına serum vermedim
Ballkizimm Balevlatm fizyolojigi nebulizatör(hava makinesi) ilaci olarak hicbir doktor vermez. Fizyolojik burnuna damlatmaniz veya burnunun icini yikamaniz icin verilir.. hava ilaci başka..
Ballkizimm Nur1212 doktorum ventolin veriyor ben icine biraz fizyolojik de koyuyorum ama sadece fizyolojik cok fayda saglamaz. Hava ilaclari bosuna verilmiyor dimi..
Nur1212 Ballkizimm emin olun gayette güzel fayda sağlıyor bebeğimin ayda bir burnu tıkanır ilaçda kullanıyorum ama genelde sadece fizyolojikle kullanırım ki doktorumda en iyisi olduğunu söylüyor herkesin tecrübesi kendine tabii