Merhaba arkadaşlar bebegim 14 aylık olmak üzere ⅔ haftadır emerken ısırıyor canım çok yanıyor bu yüzden genelde uyuduğu zaman emzirmeye çalışıyorum .Ben çalıştığım için babanne bakıyor onunla kollarını ısırıyor .Sizce bunu oyun haline mi getirdi nasıl bıraktırablirim .Güzelce anlatıyorum olmaz hayır ama gülümsüyor ne yaptıysam olmadı