Bebeğim 3 aylik butun gün nasıl giydirsem diye çocuğun sürekli üstünü değiştiriyorum odanın ısısı 25 26 dereceyken ayağına çorap patikli don üstüne uzun kollu çit çitli badi üstüne de penye tulum giydiriyoruz.banyodab sonra uzun kollu zıbın patikli don üstüne eşofman altı üstüne de düğmeli içi pamuklu üst ona rağmen üşüyor gibi geliyor.emerken başı terledigi için sadece dışarı çıktığınızda şapka takıyorum
Siz bebeklerinizi nasıl giydiriyosunuz??