Haziran98 Bebeğim tam 2 yaşında artık yastık kullandırmak istiyorum ama nasıl yapicam hiç bilmiyorum ya siz ne zaman ve nasıl başladınız paylaşırsanz sevinirim
Sofyasufy Haziran98 bizim daha var yastık kullanımına ama doktorumuzla konuştuğumuzda böyle konuları 3-4 yaş daha iyi demişti yastık