43 gün önce preeklampsi nedeniyle sezaryen doğum yaptım, dpgum öncesi steroid ilaç, 2 doz kortizon falanda kullandım, doğumdan sonra ilk 2 hafta ödem oluştu, sonra inmeye başladı, şimdi tekrar başladı heryerim şiş lımbır lımbır ödemi hissediyorum. Nasıl geçicek bilmiyorum, aşırı kötü hissediyorum kendimi bu yüzden. Benim gibi olan var mı? Emziriyorum ne gibi şeyler yapabilirim ödemi atmak icin yazarsanız cok sevinirim.