Merhaba herkese. Bebeğim 3 ay 20 günlük. 20:00 civarı derin uykuya geçip gece 3 kadar sadece emmek için uyanıyor fakat 3’ten sonra saat başı uyanıyor (bazen sadece emzik vermem geri uykuya dalması için yetiyor, bazen hafif müzik açmak yetiyor) ve genelde 4’ten 5’e kadar da 1-1,5 saat boyunca ağlıyor. 7’de ise tümden uyanıyor.
Sizce bi sağlık sıkıntısına işaret ediyor mu bu durum? Yoksa klasik gaz mı bu? Süt diyeti yapmaya başladım ama şimdilik bi faydasını göremedim.
Geceleri saat başı uyanmak ve 1-1,5 saat uyanık kalıp ağlamasını dinlemek, hiç bir şeyle sakinleştirememek çok çok zor aşırı yoruldum artık bu durumdan. Neden sadece emmek için uyanıp geri uyumuyor ki :(