cicekkizim Anneler merhaba, benim bebeğim şuan 1.5 yaşında gece emzirmeyi bıraktırmak istiyorum nasıl bıraktırdınız anlatır mısınız biraz. Birden mi yoksa kademeli olarak mı denemeliyim 🙏🏻☹️
Linaduygu cicekkizim ay sizin bilginiz vardır emzirme yada mama farketmez gece beslenmesini ne zaman kesmek gerekiyor tam olarak 🙄
Bircaykoyicelim cicekkizim 6. Aylıkken bıraktırdim gece beslenmesini. Uyumadan önce akşam emzirdim yatağına koydum. Gece uyandığı zaman emzirmedim. Ağladı tabi. Kucağıma alıp gezdirdim sakinlestirdim. Bı şekilde sabahı ettik böyle. 2 gün sürdü zaten unuttu. Kararlı olup ağlamasına dayanıp emzirmiyceksiniz hepsi bu.
BusrAtaa cicekkizim oğlum 6 aylık ben geceleri kendi ağlayıp uyanmadığı sürece kaldırmıyorum genellikle sabah 6 -6 buçuğa kadar uyuyor. Herhangi bir şey yapmadım bunun için ☺️
Birmom cicekkizim benim oglumda 18 aylik komple kesiyorum memeden bugun 3.gun canıma tak etti artık çok yordu beni
cicekkizim Linaduygu 9 aydan sonra bıraktırın diyorlar ama kimisi 6 aydan sonra bırakıyormuş kimisi 1 yaştan sonra. Ama genel olarak 9 aydan sonra bırakılması gerekliymiş yani 9. Aydan sonra bebeğin gece beslenmeye ihtiyacı olmuyormuş yani sadece alışkanlık olduğu için uyanıyormuş.
Ecrininannesi58 Bircaykoyicelim kızım dokuz aylık kıyamıyorum ben emzirmeyince çok üzülüyorum hatta kendisi kalkmayıncada çok saçma ama aç olduğunu düşünüyorum uyuyamıyorum oysa yemekte iyi yiyo ben bu kafadan nasıl çıkıcam
Bircaykoyicelim cicekkizim hayır uyanmadı. 6. Ayından itibaren akşam 7 de uyur sabah 8 de uyanır. Şu an 16 aylık.
Bircaykoyicelim cicekkizim İnşallah unutur. Baya büyük biraz uzun süre bilir. Birde benim bebeğim doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyur. Emzirerek vs uyutmadim hiç. Meme bağımlısı değildi yani. Bu yüzden biraz daha kolay oldu..
Bircaykoyicelim Ecrininannesi58 Gece beslenmesinin zararlarını yazayım ben size. Sık sık uyanmasına neden olur uykusu bölünür. Gece sürekli beslendiği için. Vücut enerji dolar ve uykuya gecemez. Gecsede tekrar uyanır. sağlıklı uyku uyuyamaz. Ve bu durum gün içinde huzursuzluk yorgunluk yapar. Gün içindeki uykusunu da etkiler. Gece sürekli beslendiği için midesi oldukça rahatsız olur. Bezi ıslanır ve buda uykusunu etkiler. Buda yine sık sık uyanmasına neden olur. Orta kulak iltihabı yapar. Diş çürüğüne sebep olur. Kısacasi gece beslenmesinin faydasından çok zararı var bebeklere. En çokta uykularina. Siz uyanıp beslendiği zaman açlıktan uyanıyor sanıyorsunuz. Fakat bebeğiniz alışkanlıktan uyanıyor. Çünkü başka türlü nasıl uykuya geçeceğini bilmiyor.
Znrsg Ecrininannesi58 ben o dönemlerde kesmediğime çok pişmanım. 1 yaşında ve 3 aydır geceler zıkkım oluyor. Şuan bıraktırmaya gücüm de sabrım da yok öfkeleniyorum çaresizliğim beni çok zorluyor. Ve şöyle düşünün gece karnınız tıka basa dolu halde uyuyabilir misiniz? Uyusanız bile kaliteli mi olur? Varsa o sabrınız bence bırakın tam zamanı çünkü o aydan sonra aç olmasa da alışkanlık olarak uyanıcak ve siz yaklaşık 1 buçuk sene pişmanlığını yaşayarak uykusuz geçireceksiniz. Kendimde o gücü bulduğumda bende bıraktırıcam gece
Ecrininannesi58 Bircaykoyicelim söylediklerinizi dikkate alıcam çok teşekkür ederim umarım bu sefer başarırım ❤️
cicekkizim Bircaykoyicelim ay cok teşekkür ederim bu bilgi tamda aradığım bilgiydi. Geceleri cok sık uyanıyor kafayı yicem uyuyamıyo sebebi ney diyordum🤦🏻♀️ Kesinlikle bıraktıracağım, iyiki yazdınız cok sağolun🌸🥰
Alpppk Bircaykoyicelim mrb 8.aylık bebeğim benim de söylediğiniz biligiler çok doğru ama nasıl gece beslenmesini bıraktıracağız
Birmom cicekkizim kısmen evet 6 gündür hiç emmedi ama versem emer sabır taşı ve kıl yapıştırma tekniğiyle bıraktirmaya çalışıyorum ishal oldu bilmiyorum sut kesmekle alakalı olur mu 😮💨sizin ki kac aylik üstümden yük kalktı iyi ki kestim diyorum ben