Herkese merhaba Mayıs ayında bebeğimi normal doğumla kucağıma aldım, 50. Günde spiral taktırdım şuan bebeğim 5 aylık. Sorum şu ki geçen hafta günlük pedi dolduracak kadar kahverengi kanamam oldu bu arada henüz regl olmadım, regl olacağım sandım ancak kesildi ertesi gün akıntıyla birlikte geldi ve hala ara ara akıntı ile gelen kahverengi kanama var spiralden kaynaklı olsa en baştan olurdu.. Spiral kaydığında da belirli belirtiler gösteriyormuş bu onlardan biri mi? Spiral kaydıysa bu yerleşme kanaması mı😱 Böyle bir durum yaşayan olduysa lütfen bilgilendirebilir mi