@“Karinyoo”#p22857732söyle ki ağlaması normal cnku desteğini kesiyorsnz çok ağladığinda kucağınıza alıp sakinlestirebilirsnz bnde kızıma uyku eğitimi verdim ama danusanla beraber ana sunuda unutmayın sizin gozlemlerinizleyen işini annesidir . Ağlamaya terk etmeden . Eğer ki karnının tok olduğundan eminseniz o zmn destekle beraber yani kucaginiza alıp sakinleştirir tekrar yatırın tekrar tekrar ayni şekilde devm edicek ama unutmayın atak dis döneminde olnasin ve aglamaya terk etmeyin bol temasla ilerleyin