Selam kızlar. 34 haftada doğum yaptım bebeğim şu an 2 aylık. Tam olarak bana gülmüyor, agulamıyor. Gözleri ile takip ediyor. Prematüre olduğu için gelişimini 1 aylık gibi mi takip etmeliyim yoksa şuanda olduğu ay olarak mı değerlendirmeliyim? Sizce normal mi bu durum?