Yasemiinn Merhaba arkadaslar. Sizce kırkı çıkarma batıl inançmı? Bizim yarın kırkımız çıkıyor. Ne yapmalıyız tavsiyelerinizi önerilerinizi ala bilirmiyim?
Deletedmom_21 Yasemiinn ben hic bisi yapmadım normal banyosunu yaptirdik o kadar batil inanc baska bisi değil
Basak23 Yasemiinn Bebeklerde Kırk çıkarma diye bir şey yoktur. Annenin lohusalığının bitmesine denir gusül alınır ve lohusalık biter. Batıl inanç yani
Mervegemen Yasemiinn el kadar bebegi kapi kapi gezdirmenin ne anlami var ya saçmalık sadece duş almistik aptest almistik cocugu yikadik bu kadar para koymalar falan sacmalik
Bebegimm1 Yasemiinn dinen 40 bebeklere degil annelere deniliyor lohusa olan anneler oldugu icin. Ben o tarz seyler yapmadim bebegimide yikamadim sadece kendim gusul aldim o kadar.dinen yapilmasi gereken 2 sunnet var onlari yapabilirsiniz ben sadece onlari yaptim